Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За період з 07.09.2015 по 11.09.2015 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло 9 звернень, з яких:
від фізичних осіб – 4 (поштою – 4);
від юридичних осіб – 5 (поштою – 5).
Зазначені звернення стосувалися:
– щодо надання копії рішення суду;
– щодо підстав розгляду справи без участі сторони;
– щодо належного розгляду скарги;
– щодо надання інформації про розгляд адміністративної справи;
– щодо долучення матеріалів до апеляційної скарги;
– щодо надання інформації про наявність адміністративної справи.
За вказаний період опрацьовано та надано відповідь на 6 звернень.
Крім цього, працівниками відділу прийому та надання інформаційних послуг прийнято 47 телефонних інформаційних запитів.
Зазначені інформаційні запити стосувалися:
– категорії справ щодо соціальних спорів – 1 дзвінок;
– справ щодо інших категорій – 3 дзвінки;
– повернення справи до суду І інстанції – 1 дзвінок;дзвінки;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 12 дзвінків;
– результати розгляду справи – 11 дзвінків.
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо соціальних спорів – 0 дзвінків;
– справи щодо інших категорій спорів – 12 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо – 4 дзвінки.
За інформацією відділу по роботі зі зверненнями громадян
та юридичних осіб і відділу прийому та надання інформаційних послуг