Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За період з 17.08.2015 по 21.08.2015 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло 7 звернень, з яких:
від фізичних осіб – 2 (поштою – 2);
від юридичних осіб – 5 (поштою – 5).
Зазначені звернення стосувалися:
– надання інформації про розгляд адміністративних справ;
– направлення копії рішень;
– щодо надання інформації про підтвердження факту винесення постанови;
– щодо надання інформації про працівників УМВС України у Вінницькій області та УМВС України на Південно-Західній залізниці( направлено помилково);
– щодо долучення матеріалів до апеляційної скарги.
За вказаний період опрацьовано та надано відповідь на 4 звернення.
Крім цього, працівниками відділу прийому та надання інформаційних послуг прийнято 58 телефонних інформаційних запитів.
Зазначені інформаційні запити стосувалися:
– категорії справ щодо соціальних спорів – 0 дзвінків;
– справ щодо інших категорій – 7 дзвінків;
– повернення справи до суду І інстанції – 2 дзвінки;
– уточнення дати направлення копії рішення суду – 4 дзвінки;
– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 6 дзвінків;
– результати розгляду справи – 14 дзвінків.
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
– справи щодо соціальних спорів – 0 дзвінки;
– справи щодо інших категорій спорів – 23 дзвінків.
Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо – 2 дзвінки.
За інформацією відділу по роботі зі зверненнями громадян
та юридичних осіб і відділу прийому та надання інформаційних послуг