flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів за період з 31.08.2015 по 04.09.2015 року

07 вересня 2015, 09:02

За період з 31.08.2015 по 04.09.2015 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло 10 звернень, з яких:

 

від фізичних осіб – 4 (поштою – 4);

від юридичних осіб – 6 (поштою – 6).

 

Зазначені звернення стосувалися:

– щодо надання інформації про зазначення розподілу судових витрат у рішення суду;

– щодо надання копії рішення суду;

– щодо роз’яснення порядку подачі апеляційної скарги;

– щодо закриття провадження у справі;

– щодо надання оригіналу документу із матеріалів справи;

– щодо проведення консультації для однакового підходу в застосуванні законодавства;

– щодо долучення матеріалів до апеляційної скарги;

– щодо надання інформації про наявність адміністративної справи.

 

За вказаний період опрацьовано та надано відповідь на 11 звернень.

 

Крім цього, працівниками відділу прийому та надання інформаційних послуг прийнято 55 телефонних інформаційних запитів.

 

Зазначені інформаційні запити стосувалися:

– категорії справ щодо соціальних спорів – 0 дзвінків;

– справ щодо інших категорій – 5 дзвінків;

– повернення справи до суду І інстанції – 4 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду –2 дзвінки;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 8 дзвінків;

– результати розгляду справи – 17 дзвінків.

 

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо соціальних спорів – 0 дзвінків;

– справи щодо інших категорій спорів – 10 дзвінків.

 

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо – 9 дзвінків.

 

За інформацією відділу по роботі зі зверненнями громадян

та юридичних осіб і відділу прийому та надання інформаційних послуг