flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Корпоративна пошта – дієвий інструмент комунікації

25 квітня 2017, 14:29

Електронна комунікація сьогодні – це не просто швидкий спосіб поширити інформацію між окремими людьми, а й ефективний засіб для успішної роботи будь-якої організації, починаючи від невеликих компаній і закінчуючи транснаціональними гігантами. ВААС також не виняток!

Минуло вже більше року, як Вінницький апеляційний адміністративний суд запустив у роботу поштовий сервер Postfix, який швидко працює, легкий в адмініструванні, більш захищений і, що важливо, сумісний з іншими поштовими серверами. Postfix відрізняється продуманою модульною архітектурою, яка дозволяє створити дуже надійну і швидку поштову систему. Архітектура Postfix виконана в стилі UNIX, тобто прості програми виконують мінімальний набір функцій, але при цьому швидко й надійно.

Поштовий сервер, або сервер електронної пошти — так у системі пересилки електронної пошти, зазвичай, називають агента пересилання повідомлень (англ. mail transfer agent, MTA). Це комп’ютерна програма, яка передає повідомлення від одного комп’ютера до іншого. Як правило, користувачеві невідомо, як працює поштовий сервер. Користувач має справу з іншою програмою — клієнтом електронної пошти (англ. mail user agent, MUA).

Наприклад, судова система України використовує клієнт електронної пошти Mozilla Thunderbird. Коли користувач, набравши повідомлення, надсилає його одержувачу, поштовий клієнт взаємодіє з поштовим сервером, використовуючи протокол SMTP (англ. Simple Mail Transfer Protocol (Простий Протокол Пересилання Пошти).

На поштовому сервері одержувача повідомлення потрапляє в поштову скриньку, звідки за допомогою агента доставки повідомлень (англ. mail delivery agent, MDA) доставляється клієнту одержувача. Для фінальної доставки отриманих повідомлень використовується вже не SMTP, а інший протокол — часто POP3, який також підтримується більшістю поштових серверів. Хоча у найпростішій реалізації досить покласти отримані повідомлення в особисту теку користувача у файловій системі сервера («поштова скринька»).

Відповідно до даних, отриманих в результаті автоматизованого опитування, сьогодні існує близько двох мільйонів поштових серверів. Поштовий сервер Exim використовується на 56.22% поштових серверів, частка Postfix становить 33.03% , Sendmail – 5.00%

Як стає зрозуміло з самої назви пошти, визначальним тут стає саме домен.Домен є основною інформаційну одиницю в мережі Інтернет і, як правило, має вигляд domain.ua або у випадку ВААС – аplаdm.vn.сourt.gоv.ua. При цьому доменне ім’я буде позначатися у кожній адресі пошти після символу «@».

Наприклад, поштова адреса користувача Шевченко Т.Г. «shеvсhеnko.t» у домені «арlаdm.vn.соurt.gоv.uа» буде мати такий вигляд:  shеvсhеnko.t@арlаdm.vn.соurt.gоv.uа

Завдяки електронному документообігу у компанії, зокрема використанню електронної пошти, організація має можливість скоротити терміни проходження документації у різних інстанціях, заощадити на закупівлі паперу, тонера, а також підвищити оперативність роботи кожного співробітника.

Масове розсилання в межах корпоративної пошти – комфортний засіб для ефективної комунікації не тільки з «зовнішнім світом», а й всередині самої компанії. Адже набагато зручніше розіслати за кілька хвилин одне повідомлення всім співробітникам певного відділу, ніж вручну додавати кожного окремо. У деяких випадках можливо зробити і так, щоб одне повідомлення отримували відразу всі користувачі корпоративної пошти. Хоча за наявності такої можливості має бути певна корпоративна культура, щоб поштова скринька застосовувалась лише у справі.

За інформацією відділу інформаційно-технічного забезпечення